Kõigile lapsevanematele, kes soovivad olla kindlad, et
- ta lapse koolitööd on järgmiseks päevaks tehtud;
- kuigi ta laps on koolitunnis teistest veidi aeglasem või just temperamentsem oleks tal oma õpetaja, kellelt ta julgeb küsida kõiksugu küsimusi, mida koolis ei julge küsida;
- ei tuleks "ootamatuid üllatusi", kus algkooli lõppedes saab suurepärase hinnanguga õpilasest üllatuslikult nõrk õpilane;
- ta last märgatakse ja toetatakse kogu südamest;
Parima tulemuse algklassides annab õpetaja teenuse kasutamine vähemalt 2 korda nädalas. Vanemates kooliastmetes piisab ühest tunnist matematemaatika konsultatsioonist nädalas. Gümnaasiumiõpilastele sobivad ühekordsed konsultatsioonid saabuvaks kontrolltööks ettevalmistumiseks või vastupidi peale kontrolltööd vigade analüüsiks ja õpilünkade täitmiseks.
Tõestatud on see, et mida varem I kooliastmes ( 1-3.klassis) laps täiendavat tuge saab ja sobilikud õpioskused omandab, seda kindlamalt tunneb laps end II kooliastmes ( 4-6.klassis). Edaspidi saab ta juba suurema osa koolitööga väga hästi iseseisvalt hakkama.
Alati on ka lapsi, kes tulenevalt tema individuaalsest eripärast vajavad tuge või vastupidi soovivad teatud aineid süvitsi õppida põhikooli ja gümnaasiumi lõpuni.
REGISTREERI TUNDIDESSE 2024/2025 õppeaastaks: